Perfumeria internetowa VAND JORDEN

Michał Gawlik

Email: info@vandjorden.pl

Telefon: +48 513 747 676
Dane

Nasz bank: mBank, numer konta do wpłat: 91114020040000340278182113

Nip: 7122929953

Regon: 381807629

 

Informacje o zakupach

Dowiedz się więcej!

Informacje

Naszym celem jest, aby zakupy w vandjorden.pl były jak najbardziej komfortowe. Na tej stronie znajdziesz odpowiedź na pytania odnośnie zakupów w sklepie internetowym vandjorden.pl.

Formy płatności
Szybki przelew online (Dotapay)
PayPal
Przelew
Odbiór osobisty
Płatność gotówką za pobraniem – przy odbiorze Zamówienia od kuriera lub z Miejsca odbioru
 
1. rozliczenia transakcji  eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl;

 

Szybkie płatności internetowe są realizowane z zapewnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa przez operatora serwisu dotpay.pl. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. Po wybraniu płatności online zostaniesz przeniesiony na stronę firmy dotpay.pl, która obsługuje nasz sklep, następnie serwis bezpiecznym połączeniem ssl przekieruje cię do twojego banku gdzie dokonasz opłacenia za swoje zamówienie. Jest to proces analogiczny do wykonania przelewu z banku internetowego. Więcej na temat płatności onlinie znajdziesz na stronie dotpay.pl.

 

2. przedpłata na konto Sprzedającego tradycyjnym przelewem bankowym.

 

Należności za zamówione Towary wraz z kosztami dostawy należy uiszczać w PLN na numer konta: 91114020040000340278182113. Zamawiający proszony jest o wpisanie w tytule przelewu numeru Zamówienia ze Sklepu internetowego otrzymanego w e-mailu potwierdzającym Zamówienie. Dokonanie wpłaty w niepoprawnej kwocie może znacznie wydłużyć termin realizacji Zamówienia;

 

3. płatność gotówką za pobraniem – przy odbiorze Zamówienia od kuriera lub z Miejsca odbioru;

 

4. płatność Paypal.

 

W razie przedpłaty, Sprzedający oczekuje na opłacenie Zamówienia przez 7 Dni roboczych od zawarcia Umowy sprzedaży, w razie odbioru z Miejsca odbioru – 7 Dni roboczych od ustalenia terminu odbioru. W wypadku niewywiązania się przez Zamawiającego z obowiązku zapłaty za Zamówienie w terminie, o którym mowa zdaniu poprzednim lub nieodebrania Zamówienia z Miejscu odbioru, Sprzedający wyznacza Zamawiającemu dodatkowy termin na dokonanie płatności lub odbiór Zamówienia i informuje o nim Zamawiającego na adres e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności lub odbioru Zamówienia zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedający odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedający prześle Zamawiającemu drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu cywilnego.

 Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego podany w potwierdzeniu Zamówienia (w razie płatności tradycyjnym przelewem) lub też z momentem uzyskania z systemu płatności elektronicznych informacji o pozytywnej realizacji płatności lub też z momentem zawarcia Umowy sprzedaży (w razie płatności za pobraniem przy odbiorze).

Koszty wysyłki
Paczka w Ruchu: 8,00 zł
UPS Access Point: 10,18 zł
DPD PICKUP: 10,91 zł
InPost Paczkomaty: 11,82 zł
Poczta Polska: 12,90 zł
DHL: 15,85 zł
DPD: 15,85 zł
FedEx: 15,98 zł
InPost Kurier: 13,41 zł
UPS: 23,36 zł
Odbiór osobisty

 

a. Sprzedający realizuje dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty dostawy widoczne są dla Zamawiającego podczas składania Zamówienia.

b. Całkowity koszt dostawy Towarów (tj. Cena Towarów wraz z kosztami wybranej metody dostawy Zamówienia) widoczne są dla Zamawiającego podczas składania Zamówienia, w mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia oraz w zakładce „Moje zamówienia” po zalogowaniu się do Konta Zamawiającego. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.

Czas realizacji

Produkty staramy się wysyłać w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia (nie dotyczy zamówień z formą dostawy za pobraniem).

Na czas oczekiwania składa się:

czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu
czas dostarczenia przesyłki przez kuriera

czyli czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostarczenia paczki

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny.
Zamówienia realizujemy natychmiast po potwierdzeniu stanów magazynowych. Uwaga! Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy.
Czas dostarczenia paczki przez kuriera – (tylko na terenie Polski) wynosi od 24 do 48 godzin w dni robocze (w soboty i niedziele paczki NIE są doręczane). Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych. Osobom pracującym zalecamy podawanie adresu DOSTAWY do firmy.

Reklamacje

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(6) Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
2. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej info@vandjorden.pl lub listownie na adres: VAND JORDEN Michał Gawlik pod adresem: ul. Urocza 37, 20-825 Lublin.
3. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, data zawarcia Umowy sprzedaży, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury).
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
5. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Lublinie, Tomasza Zana 38 “C”, 20-601 Lublin, www.ihlublin.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne sprawy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z art. 27. Ustawy konsumenckiej, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.

Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
4. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Zwracane Towary Konsument proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: VAND JORDEN Michał Gawlik pod adresem: ul. Urocza 37, 20-825 Lublin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. Konsument proszony jest o należyte zabezpieczenie na czas wysyłki zwracanego Towaru.
6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Oznacza to, że jeśli Konsument zwraca Towar uszkodzony, używany w innym celu niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, Sprzedającemu przysługuje uprawnienie do zwrotu Konsumentowi Ceny pomniejszonej o utraconą wartość Towaru poprzez nieprawidłowe korzystanie z Towaru. Konsument proszony jest o należyte zabezpieczenie zwracanych Towarów na czas ich transportu do Sprzedającego.